Geweldig nieuws
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geweldig nieuws
Hoi allemaal
Wij hebben onze honden familie uitgebreid met 2 Chihuahua teefjes van 3 en 6 jaar.
Dit als tegenpool bij onze dikke zware bullen.
Het zijn Ebony en Cassandra.
Zal wel eens wat foto`s van ze plaatsen ze wegen 2,3 kilo en 3.3 kilo maar die laatste is echt 1 kilo te zwaar.
Wij hebben onze honden familie uitgebreid met 2 Chihuahua teefjes van 3 en 6 jaar.
Dit als tegenpool bij onze dikke zware bullen.
Het zijn Ebony en Cassandra.
Zal wel eens wat foto`s van ze plaatsen ze wegen 2,3 kilo en 3.3 kilo maar die laatste is echt 1 kilo te zwaar.
Re: Geweldig nieuws
wat leuk dus jullie hebben 2 hondjes erbij en gaat dat goed met de andere honden ik ben heel benieuwd naar de fotos!!
patricia- loopsheid dekking
- Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08
Re: Geweldig nieuws
We hebben ze in Belgie gekocht bij een goed fokster ze was al wat ouder en alleen het werd haar allemaal teveel dus was ze genoodzaakt om wat hondjes te verkopen.
Met onze mops gaat heel goed maar met de bullen daar durf ik ze nog niet bij te zetten, dat is geen partij voor elkaar.
En die kleintje grommen en snauwen van zich af en dat pikken de bullen niet, als ze dat niet deden was er niks aan de hand.
Met onze mops gaat heel goed maar met de bullen daar durf ik ze nog niet bij te zetten, dat is geen partij voor elkaar.
En die kleintje grommen en snauwen van zich af en dat pikken de bullen niet, als ze dat niet deden was er niks aan de hand.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: