Honden Klets Forum (HKF)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

onderzoeken gehad

3 plaatsers

Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty onderzoeken gehad

Bericht  patricia di nov 25, 2008 11:00 am

hoi luitjes
nou ik heb gisteren mijn onderzoeken weer gehad ben nog helemaal duizelig van het roesje ze hebben poliepen in mijn dikke darm verwijdert nu moet ik in januari weer terug komen voor de rest van de uitslag dus dat is nog even spannend maar nu komen eerst de mooie dagen er aan sinterklaas en kerst daar kijk ik al helemaal naar uit en mischien puppiesssss!!! ze is alweer wat dikker geworden en eet lekker dus ben benieuwd we wachten het nog af maar van af waneer moet je de puppies goed gaan voelen van af welke week

groetjes patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  Admin di nov 25, 2008 3:38 pm

Hoi Patricia
Dat is niet zo mooi, was jij het die de ziekte van Kroon had? of haal ik nu mensen door elkaar?

Ik hoop voor jou en jou familie dat daar niks vervelends uitkomt.

Knuffel van Annet
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  patricia di nov 25, 2008 4:08 pm

ja dat klopt ik had nu poliepen in mijn dikke darm die gisteren verwijdert zijn nu moet ik 19 januari terug naar me mdl arts

gr patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  Admin di nov 25, 2008 6:44 pm

Dat is heel erg, heb je het wel redelijk onder controle, of heb je erg veel klachten?
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  patricia wo nov 26, 2008 9:40 am

ik heb wel redelijk veel klachten maar ja ene dag gaat beter dan de andere ik was nu helemaal goed in mijn darmen aleen ik had poliepen die zijn verwijdert en hoor ik in januari meer maar even over de hond ze wordt zaterdag 8 weken ze wordt niet echt dik en ik voel ook geen leven dus ik denk dat ze schijnzwanger is anders had ik de pups toch al lang moeten voelen ???
gr patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  Admin wo nov 26, 2008 12:12 pm

patricia schreef:ik heb wel redelijk veel klachten maar ja ene dag gaat beter dan de andere ik was nu helemaal goed in mijn darmen aleen ik had poliepen die zijn verwijdert en hoor ik in januari meer maar even over de hond ze wordt zaterdag 8 weken ze wordt niet echt dik en ik voel ook geen leven dus ik denk dat ze schijnzwanger is anders had ik de pups toch al lang moeten voelen ???
gr patricia

Je had nu overduidelijk moeten kunnen zien dat ze zwanger is, hier Yesser is ook giga schijn zwanger.
Jammer he ga je het nog een keer proberen om haar zwanger te krijgen?
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  patricia wo nov 26, 2008 1:55 pm

nee denk het niet ik wil graag een labrador hebben en ik denk dat dat gaat komen en geen puppies meer van suus ze is al altijd heel zenuwachtig en gaat gauw hyperventileren maar ze is altijd al schijnzwanger en ze zegen dat je hond dan moeilijk drachtig krijgt maar nu eerst dus geen pups van suus

gr patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  marleen do nov 27, 2008 1:04 pm

Hey Patricia,

Das minder die popliepen!
Heb je er nog veel last van?
Lijkt me als het roesje is uitgewerkt, dat dan de pijn begint, of valt het mee?
Die ziekte op zich is al erg genoeg, maar als je er zo ook nog poliepen bijkrijgt bah bah.
Heel veel beterschap meissie!!!

Ach gos, Suus weer schijnzwanger..........onze Luca was dat hier ook ieder half jaar.
Maar klopt, je zou nu zeker leven moeten voelen en een dikke megabuik moeten zien!
Ik moest wel ff lachen hoe je het zei, nee geen zwangerschap voor Suus meer ik wil een Labrador whahahaha, scheeld ook nix he hahahaha.
Labradors zijn wel hele mooie honden he, maar ook veel beweging nodig en zo groot haha, onze Yen slaat hier met haar staart al alles van tafel, dus voor mij was dat ff de laatste grote hond in huis haha.

Liefs, marleen.
marleen
marleen
is de helloween site leuk

Aantal berichten : 92
Leeftijd : 64
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  patricia do nov 27, 2008 2:58 pm

hoi marleen
dat is zeker minder de pijn is gelukig vandaag weer wat minder maar moet nog rustig aan doen hoor
een grote hond wil ik graag hebben dat vindt ik prachtig mijn schoonouders hebben een boevier ook zo prachtig dus of het een labrador of een boevier gaat worden dat weten we nog niet dat zien we nog wel even maar nu kunnen we gewoon met ouderjaars avond gewoon weg anders hadden we thuis moeten blijven voor de honden en nu kunnen ze gewoon mee maar vindt het ook wel jammer hoor was wel mooi geweest maar ja mischien volgend jaar dat ik het nog is probeer maar dat weet ik nog niet zeker we kijken wel even

gr patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty hoe gaat het nu?

Bericht  marleen ma dec 01, 2008 1:25 am

Hoi Patricia,

Hoe gaat het nu met je pijn?
Ik denk idd. als ik de foto's zo zie, dat Suus schijnzwanger is......
maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Met oud op nieuw is het altijd ff hectisch hier, Yen is ontzettend bang voor knallen en onweer, onze Reno rent als een gek in het rond en blaf, wil naar buiten om te kijken.
En de rest van het spul vreet snel de toastjes op als je naar buiten staat te gapen.............

Liefs, marleen.
marleen
marleen
is de helloween site leuk

Aantal berichten : 92
Leeftijd : 64
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onderzoeken gehad Empty Re: onderzoeken gehad

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum