Honden Klets Forum (HKF)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even voorstellen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Even voorstellen

Bericht  Admin do nov 13, 2008 6:50 pm

Hoi ik zal even beginnen, Ik ben getrouwd met Koos ik heb 3 kids van 26, 25 en 18 jaar waarvan de zoon van 25 getrouwd is.
Koos heeft 2 kids van 27 en 21 jaar
We zijn een kleine fokker van de Engelse Bulldog en Mops dit doen we volgens de regels van de rassenvereniging.
We hebben 3 engelse Bullen en 2 mopsen, en een vijver met koi`s op dit moment hebben we 9 engelse bullen pups van ruim 6 weken geboren 29-09-08

Ik werk in de zorg draai korte diensten, omdat hat anders niet kan als we pups hebben.

Even voorstellen 0340b

Onze website
www.peacockbulls.nl
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty even voorstellen

Bericht  marleen za nov 15, 2008 8:10 pm

Hoi mijn naam is Marleen, ik ben 48 jaar (nog net wel) woon samen met Bas en onze dochter Romy van 17 jaar en onze 7 honden.
Verder heb ik een dochter Bianca, ze is bijna 27 en woont samen met Ralph.
Onze honden slokken het grootste gedeelte van de tijd op (met plezier) verder lees ik graag, teken en schilder.
Onze hondenroedel bestaat uit: Yen Border Collie teefje van 13 jaar, Reno fox reu van 11 jaar, Misty Border/Fox teefje van 4 jaar, Luca Sih-Tzu/Jack Russel teefje van 3 jaar, Shady onze Chihuahua van 2 jaar, en de "baby's" Gizmo Shih-Tzu teefje van 4 maanden en Balou Shih-Tzu reutje van 4 maanden.

gr. marleen.
Even voorstellen 2iufgua
marleen
marleen
is de helloween site leuk

Aantal berichten : 92
Leeftijd : 64
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum