Honden Klets Forum (HKF)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

epelepsich bij de hond

2 plaatsers

Ga naar beneden

epelepsich bij de hond Empty epelepsich bij de hond

Bericht  patricia ma maa 02, 2009 10:19 pm

hoi
nou wat ik van het weekend nou weer heb mee gemaakt suusje heeft een epeleptisch (ik weet niet hoe je het schrijft haha) aanval gekregen ze lag lekker op de bankleuning te slapen naast me toen werd ze wakker en begon wat raar te doen maar ik heb er niet zo opgelet want was uri geller aan het kijken en dat is nog wel is spannend dus opgegeven moment sta ik op en kijk ik suus je aan want ze zat wat raar had ze alemaal schuim op haar bek en de hele bank was nat het kwijl droop eruit ik schok heel erg het huilen stond me naderen maar heb me kunnen inhouden ik dacht daar gaat me lieve suusje dus heb er opgepakt en gerust gestelt toen kwam ze weer wat bij toen heeft me man haar even mee naar nuiten genomen even voor wat frisse lucht toen kwam ze weer binnen ze kwijlde nog wel wat maar gelukig niet zo erg meer de dokter gebelt en die zei epelepsich nu moet ik gewoon afwachten en of ze het niet te vaak meer krijgt

gr patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

epelepsich bij de hond Empty Re: epelepsich bij de hond

Bericht  Admin zo mei 17, 2009 1:55 pm

Patricia hoe gaat het nu met Suus?
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum