Honden Klets Forum (HKF)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heyyyyyy meiden!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Heyyyyyy meiden! Empty Heyyyyyy meiden!

Bericht  marleen do jan 29, 2009 7:14 pm

Hey lieve meiden!

Hhehe, kreeg net berichtje in mijn mail (heeft plat gelegen door een nieuw modum dat ze maar niet aangemeld kregen).

Met mij gaat het redelijk nu, ben beetje aan het kwakkelen met mijn gezondheid (schildklier) ik ben gestopt met roken, en sindsdien is mijn schildklier opgezet en keihard aan de rechterkant, bloedonderzoek was niet veel aan te zien, woensdag moet ik voor een echo naar het ziekenhuis.
Je voelt je dan flink beroerd als dat ding niet wertkt zoals het hoort haha.
Maar goed, we proberen de draad weer op te pakken, erg druk geweest hier ook!
Ik moet nog veel bijlezen hier, maar zag al wel, dat Heske bij jullie blijft Annet!!!
Echt geweldig en dan nog die uitzending met Marko Starink (schrijf ik het goed?) en ik las ook in de gouwigheid, dat jouw 2 hondjes ziek zijn geweest Patricia??????

Hieris Luca ziek geweest, ze dachten aan een baarmoederontsteking of een blaasontsteking, ze heeft antibiotica gehad voor 10 dagen en nu is ze weer opgeknapt, maar was wel eng, ze kon niet meer lopen, springen.................
Yen heeft een flinke ontsteking aan haar neus gehad, was een soort abces, ook 10 dagen pillen en ook weer genezen gelukkig!
Verder veel moeten regelemn voor Romy als ze zo meteen 18 wordt qua werk en school en zo.

Nou meiden, ik ga straks ff het een en ander bijlezen!

Gr. dikke kus, marleen.
marleen
marleen
is de helloween site leuk

Aantal berichten : 92
Leeftijd : 64
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Heyyyyyy meiden! Empty Re: Heyyyyyy meiden!

Bericht  patricia vr jan 30, 2009 11:14 am

hoi marleen
dat is niet fijn dat je ziek bent ik hoop voor je dat je schildklier weer beter wordt dat hoor je wel meer als mensen gaan stoppen met roken dat ze allerlei dingen krijgen erg raar en ja hier zijn hondjes ziek geweest suusje begont zo in 1 keer te hoesten heeft ze 2 dagen gedaan toen was het over toen begon djabo ook 1 dag en toen begon jacky ook ongv 2 dagen had pillen gekregen nu is het weer over gelukig maar ik betwijfel of het wel echt kennelhoest is geweest want ze hebben niet lang gehoest en het was zo weer over

en jouw hondjes ook ziek geweest las ik wel erg zon baarmoeder onsteking blij dat ze weer is opgeknapt kan me voor stellen dat je dan schrikt dat zal ik ook hebben ik zou ook niet meer zonder deze hondjes kennen maar gelukig is het goed Very Happy

groetjes patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Heyyyyyy meiden! Empty Re: Heyyyyyy meiden!

Bericht  marleen vr jan 30, 2009 3:12 pm

Hoi Patricia,

Gelukkig zijn je 2 hondjes weer beter!!!!
Je moet er idd. niet aan denken dat ze iets ergs zouden krijgen he, ik was ook behoorlijk geschrokken met Luca!

Ik hoor het idd. nu ook vaker dat mensen wat gaan mankeren als ze stoppen met roken, erg vreemd he!
Maar als je stopt, wordt je stofwisseling zowiezo langzamer!

Maar het voelt niet lekker nee, voelt net of je koorts hebt, overal pijnen in je armen, benen enz.
Woensdag moet ik een echo laten maken, dus we zullen zien.
Gaat alles nog goed met jouw darmen?


Liefs, marleen,.
marleen
marleen
is de helloween site leuk

Aantal berichten : 92
Leeftijd : 64
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Heyyyyyy meiden! Empty Re: Heyyyyyy meiden!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum