Honden Klets Forum (HKF)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

onze suusje is ziek waarschijndelijk

2 plaatsers

Ga naar beneden

onze suusje is ziek waarschijndelijk Empty onze suusje is ziek waarschijndelijk

Bericht  patricia di jan 13, 2009 4:03 pm

hoi onze suus hoest al sins gisteren en het is een heel naar hoestje het lijkt net of er wat in haar keel zit wat er niet uit komt soms komt er wat slijm mee naar boven wat ze dan weer door slikt ik ben bang dat ze een hartkwaal heeft en ze praten ook over kennelhoest maar kan een kennelhoest zomaar opkomen want mijn andere honden hebben niks

groetjes patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onze suusje is ziek waarschijndelijk Empty Re: onze suusje is ziek waarschijndelijk

Bericht  Admin wo jan 14, 2009 11:02 pm

Hoi Patricia het klinkt inderdaad naar kennelhoest, zou zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan, want anders kan je pup het ook krijgen, en voor pups kan het als je niet optijd behandeld dodelijk zijn.
En kennelhoest gaat niet vanzelf over wordt alleen maar erger.
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

onze suusje is ziek waarschijndelijk Empty Re: onze suusje is ziek waarschijndelijk

Bericht  patricia do jan 15, 2009 11:18 am

hoi annet mijn pup is sins gister avond nu ook aan het hoesten maar heb de da gebeld en krijgen vandaag antibiotica kuur kunnen we vanavond ophalen groetjes patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onze suusje is ziek waarschijndelijk Empty Re: onze suusje is ziek waarschijndelijk

Bericht  Admin do jan 15, 2009 2:32 pm

Dus toch kennelhoest, maar goed dat je er snel actie hebt ondernomen.
Je ook om het hoesten wat te verzachten Bisolvon( slijmoplosser) en thijm/honing siroop kopen bij de drogist

Beterschap met de zieke
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

onze suusje is ziek waarschijndelijk Empty Re: onze suusje is ziek waarschijndelijk

Bericht  patricia do jan 15, 2009 4:18 pm

hoi annet
bedankt voor het advies hoe ze het zijn opgelopen weet ik niet erg raar zo in 1 keer begon ze te hoesten en 2 dagen erna begon djabo ook aleen jacky die hoest niet maar ik krijg voor hem in ieder geval wel tabletjes mee voor het geval dat hij ook begint en dit jaar wordt suus ook geholpen de volgende keer dat ze weer loops wordt en dan 3 mnd erna kan ze geholpen worden is denk ik wel beter omdat ik hier nu ook een reu heb lopen die niet gecatereed is en als die er boven opspringt hebben we een probleem en ik heb er al een paar keer laten dekken en het wil gewoon niet dus dan maar onder het mes

groetjes patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

onze suusje is ziek waarschijndelijk Empty Re: onze suusje is ziek waarschijndelijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum