Honden Klets Forum (HKF)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yoooohoe yoohoe

2 plaatsers

Ga naar beneden

Yoooohoe yoohoe Empty Yoooohoe yoohoe

Bericht  Admin ma jan 05, 2009 2:37 pm

Waar is iedereen toch???

zijn jullie nog aan het afkicken van de oliebollen??
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Yoooohoe yoohoe Empty Re: Yoooohoe yoohoe

Bericht  patricia di jan 06, 2009 12:51 pm

hoi ja sorry maar ik had even geen tijd meer om te schrijven want we hebben een nare tijd hier mijn schoonvader is in het ziekenhuis beland met de longen dus daar zijn ze nu onderzoek naar aan het doen hij heeft al een ct gehad en een blaas test en die was niet goed hij had maar 48% lucht in zijn longen en de klieren rond om zijn longen zijn op gezet en de dokter zei het kan goed aardig zijn of kwaad aardig gisteren hebben ze dan weefsel van zijn longen af genomen en nu krijgt die 12 januari de uitslag dus het was de hele tijd naar het ziekenhuis toe en toen werdt mijn man nog ziek de griep toen mijn oudste dochter en nu heb ik het dus loop de hele dag maar een beetje te lante fanteren haha maar hoe was jullie feest dagen die van mij niet zo geweldig natuurlijk Sad

groetjes patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Yoooohoe yoohoe Empty Re: Yoooohoe yoohoe

Bericht  Admin wo jan 07, 2009 7:49 pm

Ha Patricia
Dat is allemaal niet zo mooi, zijn de grieppatienten al weer aan het opknappen?

Waar iedereen toch is? volgens mij een winterslaap aan het houden! zou ik ook het liefste doen met deze kouw bah
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 210
Leeftijd : 67
Registration date : 05-11-08

http://www.peacockbulls.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Yoooohoe yoohoe Empty Re: Yoooohoe yoohoe

Bericht  patricia vr jan 09, 2009 11:29 am

ja het is niks aan die kouw maar ja is niks aan te doen we hebben wel een voordeel want we kunnen eindelijk schaatsen op natuur ijs wat ik van het weekend ook maar is ga proberen haha me man is al met de kinderen geweest de kleine op de slee en me oudste dochter op de schaatsen en dat vonden ze geweldig zoals ik hoorde aleen jammer dat ik er niet bij kon zijn ik ben nu gelukig weer aan het opknapen ben de koorst eindelijk kwijt aleen nog wat buik pijn griep slaat altijd gelijk bij mij op de darmen maar daar komen we ook wel weer over heen ik kan gelukig nu gewoon weer wat dingen gaan doen Very Happy en ja waar de rest is gebleven ik weet hert niet wel jammer dat ze niks van hun laten horen !!!

groetjes patricia
patricia
patricia
loopsheid dekking

Aantal berichten : 147
Registration date : 05-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Yoooohoe yoohoe Empty Re: Yoooohoe yoohoe

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum